Home » Educație » Erasmus+

Erasmus+

Robotics against bullying

Robotica şi  prevenirea fenomenului de bullying

   Europa este plină de povești de succes în robotică: de la sectorul industrial care încă stă la baza tehnologiei până la serviciile robotizate speciale in agricultură, logistică etc. In ultimii ani, interesul asupra folosirii roboților în educație a crescut și câteva încercări au fost făcute pentru a introduce robotica în programa școlară de la grădiniță până la liceu, în mare parte în cadrul stiințelor si tehnologiei. În paralel cu aceste dezvoltări tehnologice hărțuirea între tineri a crescut de asemenea (în special hărțuirea pe internet). Prin acest proiect ne dorim să prevenim hărțuirea prin folosirea roboticii educaționale cum ar fi LEGO EV3, VEX, MBOT etc. Acest proiect va fi organizat împreună cu Suedia (coordonator), Turcia, Ungaria, Spania, Italia, România. În concordanță cu strategia UE 2020, dorim să le oferim elevilor noștri noi modalități de combatere a hărțuirii prin activități 6LTT. Aici sunt șapte moduri în care robotica ne poate ajuta să luptăm împotriva hărțuirii: 1-gândirea creativă, 2-încrederea în sine, 3-rezolvarea de probleme, 4-perseverența, 5-munca în echipă, 6-distracția și 7-gândirea de calcul. Grupurile noastre țintă sunt studenți, profesori, părinți și comunitatea. Profesorii vor învăța o nouă metodă de predare prin activitățile LTT. Suntem parteneri dornici, motivați și diligenți ce vor avea roluri egale: -România își va împărtăși parteneriatul strategic și experiențele ETwinning. Ei sunt experimentați în robotică și design. În timp ce vor creea jocuri antihărțuire, vor împărtăși experiențe și cunoștiințe. -Turcia își va împărtăși experiențele în realitatea virtuală și Arduino pentru a preveni hărțuirea fizică. -Suedia își va împărtăși experiențele EV3 pentru a preveni hărțuirea verbală. -Ungaria își va împărtăși experiențele Arduino și MBOT pentru prevenirea hărțuirii pe internet. -Spania va împărtăși experiențele EV3 și VR pentru prevenirea hărțuirii pe internet. -Italia își va împărtăși experiențele despre artă prin adăugarea experiențelor de cuantificare si considerație pentru evaluarea proiectului. Aceste șase țări își vor termina activitățile la timp. Italia și România își vor realiza activitățile LTT cu staff-ul (15 profesori) iar altele vor fi realizate cu grupuri de elevi (patru elevi și doi profesori din fiecare țară). Teklif Çağrısı 2019 1. Dönem KA2 – Yenilikveİyi Uygulamaların Değişimiiçin İşbirliği KA229 – Okul Değişimi Ortaklıkları Form Kimlik No KA229-917ADAE9 Son BaşvuruTarihi (Brüksel Saati) 26 Mar 2019 12:00:00 TR 4 / 145

Metodologii:

Următoarele metode și unelte vor fi folosite în funcție de nevoi, pregătire și dorințele partenerilor noștri: seminare, webinare, sesiuni, convenții, interviuri, rapoarte, vizite, excursii, cooperări, competiții etc. În grupurile de elevi pentru vizite vor fi 96 de studenți, dintre care 12 vor fi dezavantajați din punct de vedere social economic și geografic. Elevi cu vârsta între 11 și 15 ani vor participa la aceste activități. Elevii vor fi selectați în funcție de criteriile de selecție. Originea proiectului este prevenirea hărțuirii (verbale, fizice și cibernetice) prin folosirea roboticii educaționale. Pentru atingerea acestui scop ne concentrăm pe creșterea numărului de cazuri de hărțuire. Cu activitățile planificate LTT ne dorim să îi învățăm pe hărțuitori de ce au acest comportament și să rezolvăm problemele ascunse, să îmbunătățim rezultatele academice ale studenților prin robotică, să facilităm transferul de informație între școli pentru prevenirea și pentru combaterea hărțuirii, schimbul de experiențe și bune practici prin robotica “ROBOTICS AGAINST BULLYING”, susținerea copiiilor hărțuiți prin sesiuni de consiliere școlară, să avem o procedură de plângeri implementată în fiecare școală. Rezultate planificate: -Jocuri Anti-Bullying, e-Broșură/e-Magazine, raport public și Bullying Public Spot, prevenirea hărțuirii în unități și cluburi la fiecare școală, publicarea de proceduri și de reclamații, broșuri/postere împotriva agresiunii, Website/Canal Youtube/Pagina FB, rapoarte de publicitate, reducerea cazurilor de agresiune (5%), realizări academice (3% primul an, 6% al 2-lea an), materiale promoționale (stilouri, notebook-uri, pen drive-uri USB). Ne propunem să implicăm școlile ca beneficiari activi ce vor avea impactul principal asupra proiectului. Pentru un proiect durabil, intenționăm să* Incorporează noile proiecte prin intermediul parteneriatelor eTwinning despre utilizarea „Roboticii împotriva agresiunii” *colaborăm cu parteneri locali și regionali pentru a ajuta la continuarea impactului proiectului în comunitățile noastre după ce finanțarea s-a încheiat * Oferim sprijin sau angajament din partea organismului nostru de conducere în diseminare / ateliere / seminarii / convenții * cooperează cu facultăți / universități / candidați la studii superioare sau caută asistenți în utilizarea „Robotics Teklif Çağrısı 2019 1. Dönem KA2 – Yenilikveİyi Uygulamaların Değișimiiçin İșbirliği KA229 – Okul Değișimi Ortaklıkları Form Kimlik No KA229-917ADAE9 Son Bașvuru Tarihi (Brüksel Saati) 26 mar 2019 12:00:00 TR 5/145 împotriva agresiunii”

Arhivă