Robotics against bullying
Robotica şi prevenirea fenomenului de bullying
Nr.ref. 2020-1-SE01-KA229-077805_2
Prezentare
Proiectul “Robotica şi prevenirea fenomenului de bullying” are o durată de 24 de luni ș implică 6 școli partenere din 6 țări (Suedia,Portugalia, Turcia, România, Estonia și Slovenia) : Storåskolan(coordonator), OS Sola Breg, Manisa Fen Lisesi, KuressaareGümnaasium, ColegiulNațional Tudor Vladimirescu, Agrupamento de Escolas da Batalha.
Fiecare vizită va dura 5 zile.
Partenerii vorparticipa prin 4 profesori ce vor colabora pentru a creea un mediu sigur și disciplinat, unde profesorii pot preda și îsi pot atinge întregul potențial în şcoala lor.
Prin urmare, ne dorim să :
-ajutăm directorii si personalul școlii,parinţii în demersul lor contra bullying-ului
-publicăm o politică de condamnare hărțuirii în fiecare școală
-folosim robotica pentru a îmbunătății reușitelea cademice ale studenților
-îndrumăm copiii hărțuiți împreună cu psihologii școlii
-oferim informații despre comportamentul studenților si hărțuirea în școli
-folosim robotica pentru a preveni hărtuirea înainte ca aceasta să aibă urmări legale
-oferim informațiile necesare de îndrumare pentru școli pentru prevenirea și combaterea hărțuirii
-prevenim hărțuirea cu ajutorul roboticii prin schimbul de experiențe/practici bune
-ajutăm hărțuitorii să recunoască de ce comit aceste acțiuni și să își îndrepte comportamentul
-susținem studenții agresați prin robotică, care va oferi abilități de rezolvare a problemelor și încredere de sine
-îmbogățim experiența profesională a profesorilor implicați
-creăm o legătură între lumea educației și cea din afara școlii
-prevenim hărțuirea încă de la primele ei aparițiiși nu îi oferim oportunitatea de a escalada pană la un punct la care elevii ar suferi emoțional sau fizic
Datorită metodelor menționate mai sus, cele 12 scopuri ale proiectului vor fi atinse dupăcele 6 vizite ale staff ului după cum urmează:
C1(SE):analizarea tuturor tipurilor de hartuire
C2(PT):hărțuirea cibernetica
C3(SI): hărțuirea cibernetica
C4(TR): hărțuirea fizica
C5(RO):hărțuirea verbala
C6(EE): toate tipurile de hărțuire
Activitățile din Suedia, România, Slovenia, Turcia, Portugalia, Estonia vor fi despre crearea de activități educaționale, jocuri, planuri de performanță cu robotică.
Activitățile și obiectivele noastre se vor realiza în armonie. Toate activitățile vor duce la realizarea obiectivelor din cadrul orarului, diseminării și planului de urmărire. Participanții noștri vor folosi activitățile / planurile dezvoltate în timpul mobilităților cu profesorii. Activitățile noastre LTT au fost modelate pentru a găsi o nouă metodă. Acestea facilitează contactul între instituțiile participante nu doar la nivel național, ci și transnațional. Aceste linkuri oferă o oportunitate de a împărtăși informații de mediu, bune practici despre protejarea copiilor noștri împotriva agresiunii cu abilități implicate de LEGO EV3, VEX IQ, MBOT, LEGO SPIKE etc.
Rezultatele pe care proiectul le va crea (atât tangibile, cât și intangibile) sunt direct legate de nevoile identificate și detaliate la începutul acestui formular, cum ar fi e-Booklet / e-magazine despre Jocuri Anti-Bullying, Raport public și scurt video Antibullying, Club Antibullying , Crearea de politici privind reclamațiile, Fluturași / broșuri / afișe antibullying, web-siteul proiectului / canal Youtube / pagina FB, rapoarte de consiliere școlară, reducerea cu cel putin 5% a fenomenului de agresiune, creșterea cu 5% a performantelor academice .
Planificăm să implicăm școlile ca beneficiari activi. Proiectul nostru va contribui la crearea unor medii școlare mai sigure pentru profesori și elevi. Cu toții ne propunem să facem școlile noastre locuri mai prietenoase pentru profesori și elevi și să folosim noua metodă: utilizarea roboticii ca instrument de prevenire a agresiunii prin intermediul cluburilor anti-bullying timp de mulți ani in şcoli.
Metodologii: