Acasă » Educație » Erasmus+

Articole publicate

Categorii

Erasmus+

Robotics against bullying

Robotica şi  prevenirea fenomenului de bullying

  

Nr.ref. 2020-1-SE01-KA229-077805_2

Prezentare

Proiectul “Robotica şi prevenirea fenomenului de bullying” are o durată de 24 de luni ș implică 6 școli partenere din 6 țări (Suedia,Portugalia, Turcia, România, Estonia și Slovenia) : Storåskolan(coordonator), OS Sola Breg, Manisa Fen Lisesi, KuressaareGümnaasium, ColegiulNațional Tudor Vladimirescu, Agrupamento de Escolas da Batalha.

Fiecare vizită va dura 5 zile.

Partenerii vorparticipa prin 4 profesori ce vor colabora  pentru a creea un mediu sigur și disciplinat, unde profesorii pot preda și îsi pot atinge întregul potențial în şcoala lor.

Prin urmare, ne dorim să :

-ajutăm directorii si personalul școlii,parinţii în demersul lor contra bullying-ului

-publicăm o politică de condamnare  hărțuirii în fiecare școală

-folosim robotica pentru a îmbunătății reușitelea cademice ale studenților

-îndrumăm copiii hărțuiți împreună cu psihologii școlii

-oferim informații despre comportamentul studenților si hărțuirea în școli

-folosim robotica pentru a preveni hărtuirea înainte ca aceasta să aibă urmări legale

-oferim informațiile necesare de îndrumare pentru școli pentru prevenirea și combaterea hărțuirii

-prevenim hărțuirea cu ajutorul roboticii prin schimbul de experiențe/practici bune

-ajutăm hărțuitorii să recunoască de ce comit aceste acțiuni și să își îndrepte comportamentul

-susținem studenții agresați prin robotică, care va oferi abilități de rezolvare a problemelor și încredere de sine

-îmbogățim experiența profesională a profesorilor implicați

-creăm o legătură între lumea educației și cea din afara școlii

-prevenim hărțuirea încă de la primele ei  aparițiiși nu îi oferim oportunitatea de a escalada pană la un punct la care elevii ar suferi emoțional sau fizic

Datorită metodelor menționate mai sus, cele 12 scopuri ale proiectului vor fi atinse dupăcele 6 vizite ale staff ului după cum urmează:

C1(SE):analizarea tuturor tipurilor de hartuire

C2(PT):hărțuirea cibernetica

C3(SI): hărțuirea cibernetica

C4(TR): hărțuirea fizica

C5(RO):hărțuirea verbala

C6(EE): toate tipurile de hărțuire

Activitățile din Suedia, România, Slovenia, Turcia, Portugalia, Estonia vor fi despre crearea de activități educaționale, jocuri, planuri de performanță cu robotică.

Activitățile și obiectivele noastre se vor realiza în armonie. Toate activitățile vor duce  la realizarea obiectivelor din  cadrul orarului, diseminării și planului de urmărire. Participanții noștri vor folosi activitățile / planurile dezvoltate în timpul mobilităților cu profesorii. Activitățile noastre LTT au fost modelate pentru a găsi o nouă metodă. Acestea facilitează contactul între instituțiile participante nu doar la nivel național, ci și transnațional. Aceste linkuri oferă o oportunitate de a împărtăși informații de mediu, bune practici despre protejarea copiilor noștri împotriva agresiunii cu abilități implicate de LEGO EV3, VEX IQ, MBOT, LEGO SPIKE etc.

Rezultatele pe care proiectul le va crea (atât tangibile, cât și intangibile) sunt direct legate de nevoile identificate și detaliate la începutul acestui formular, cum ar fi e-Booklet / e-magazine despre Jocuri Anti-Bullying, Raport public și scurt video Antibullying, Club Antibullying , Crearea de politici privind reclamațiile, Fluturași / broșuri / afișe antibullying, web-siteul  proiectului / canal Youtube / pagina FB, rapoarte de consiliere școlară, reducerea cu cel putin 5% a fenomenului  de agresiune, creșterea cu 5%  a performantelor  academice .

Planificăm să implicăm școlile ca beneficiari activi. Proiectul nostru va contribui la crearea unor medii școlare mai sigure pentru profesori și elevi. Cu toții ne propunem să facem școlile noastre locuri mai prietenoase pentru profesori și elevi și să folosim noua metodă: utilizarea roboticii ca instrument de prevenire a agresiunii prin intermediul cluburilor anti-bullying timp de mulți ani in şcoli.

Metodologii:

_________________________
G h i d u r i
_________________________
CAMBRIDGE
English Qualifications
_________________________
CNTV Târgu Jiu
a fost admis în rețeaua
Școlilor Asociate pentru UNESCO (ASPnet) Ordinul Ministrului Educației
nr. 3133/14.02.2022
_________________________
CNTV Târgu Jiu,
membru al Alianței Colegiilor Centenare
24 octombrie 2022
_________________________
CNTV Târgu Jiu
a primit titlul de
ȘCOALĂ EUROPEANĂ
30 mai 2022
_________________________
CNTV Târgu Jiu
a primit titlul de
ȘCOALĂ ERASMUS+
23 februarie 2021
_________________________
_________________________
Prevenirea corupției prin măsuri de sprijin integrate
Proiectul
„Integritate și Transparență”
,
cofinanțat din Fondul Social European prin POCA
_________________________
_________________________
CNTV – instituție acreditată
Erasmus+,
din 23.02.2021
_________________________
CNTV – premiat cu titlul de
„Școală eTwinning”,
în urma desfășurării unor importante proiecte europene.

.
_________________________
Din anul 2020, CNTV a devenit „ȘCOALĂ-AMBASADOR a PARLAMENTULUI EUROPEAN”, titlu conferit de Parlamentul European, în cadrul Concursului EPAS – Școli Ambasador.
_________________________
CNTV – Centru de pregătire pentru examenele Cambridge _________________________
_________________________

Arhivă

octombrie 2020
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031